Dodací a cenové podmínky
Dodací lhůta skladových položek je přibližně 5 dní. Zásilky doručujeme prostřednictvím České pošty. V případě nevyzvednutí zásilky zůstává tato uskladněna po příslušnou dobu na doručovací poště. Objemnější zásilky jsou doručovány prostřednictvím smluvní přepravní firmy.
U všech položek, které nejsou skladem, je v poznámce uveden přibližný termín dodání v týdnech. Dodací lhůta je u většiny položek nástrojů a nářadí 3 - 4 týdny od objednání
(týká se České republiky, doba je závislá na rychlosti přepravců). Ve výjimečných
situacích a v případě nedostupnosti zboží ve skladu společnosti DICTUM GmbH v Mettenu
je dodací lhůta delší. O případném zdržení objednávky zákazníka informujeme v klientské
administraci (viz informace níže). Dle našich dlouhodobých zkušeností s dodavatelem je podstatná část
sortimentu (cca 70%) dostupná k okamžitému odběru a dodací lhůty
v řádech měsíců jsou spíše výjimkou.
Zboží je zasíláno na dobírku popř. na fakturu (u zákazníků z řad živnostníků, výrobců
a opravářů hudebních nástrojů a škol).
V den odeslání zboží z našeho distribučního centra informujeme klienta o této skutečnosti
emailem.
Výhody nákupu v internetovém obchodě "Profesionální nástroje a nářadí"
- nabízíme kompletní sortiment nástrojů a nářadí od firmy DICTUM GmbH
- nákup je účtován v českých korunách, zákazník hradí "české" poštovné (včetně dobírky) a balné v případě pošty 159 Kč (při platbě dobírkou 189 Kč), přes PPL 169 (při platbě dobírkou 199 Kč) a v případě balíkovny 99 Kč.
- neplatíte poplatky za mezinárodní platby či dobírku, mezinárodní poštovné a převod korun na EURa (v řádech stovek korun)
Dodací podmínky pro zěmě EU
Zboží zasíláme i v rámci zemí EU. Poštovné a balné činí 200 - 500 Kč včetně DPH (7 - 17 EUR) a
je kalkulováno až po provedení nákupu individuálně našimi pracovníky podle objemu a hmotnosti zásilky.
Klient je do dvou pracovních dní od provedení nákupu kontaktován emailem a je mu zaslána informace o
přesné částce poštovného (bez ohledu na to, zda bude objednávku hradit převodem či dobírkou).
Cena nákupu (zboží bez poštovného) v CZK (u platby předem i v EUR), kterou klient vidí v rekapitulaci
objednávky a obdrží ji také na svůj email ihned po nákupu je konečná a včetně DPH. Dodatečně kalkulována
je pouze sazba za poštovné. Při zahraniční platbě dobírkou účtujeme celý nákup v českých korunách a zákazník
nákup uhradí v EUR doručovateli. Aktuální denní přepočtový kurz doručovatele se ovšem liší od našeho,
proto je celková částka nákupu uvedené v EUR pouze orientační!
Zahraniční platbu předem je nutné provést na náš účet u České spořitelny vedený v EUR.
Platební údaje zákazník obdrží v rámci emailu s informací o ceně poštovného (a celkové ceně nákupu
včetně poštovného) do dvou pracovních dnů od provedení nákupu. Při platbě na náš účet je nutné,
abychom obdrželi přesnou částku v EUR odpovídající ceně zboží a poštovného. V praxi to znamená,
že u platební transakce musí odesilatel (klient) zadat režim platby OUR (veškeré platební výlohy
hradí odesilatel částky). V případě, že neobdržíme na náš účet částku celou, budeme klienta
kontaktovat s žádostí o doplacení celkové ceny. Nákupy hrazené platbou předem jsou také fakturovány v EUR.
V případě zahraniční platby dobírkou (hotovostní platba při převzetí zboží) sdělíme
klientovi také přesnou cenu poštovného v korunách (a tím i celkovou cenu nákupu) do dvou pracovních
dní emailem. Celková cena nákupu a cena poštovného v CZK je konečná a výchozí pro kalkulaci dobírkové
částky při převzetí zboží v zahraničí přepravcem (nákupy hrazené dobírkou jsou tedy fakturovány v CZK).
Celková suma, kterou klient v zahraničí zaplatí, ovšem závisí na aktuálním přepočtovém kurzu mezi CZK a EUR
(či místní měnou), který kalkuluje přepravce (např. Česká pošta) dle svého interního sazebníku a denně jej obměňuje.
Z tohoto důvodu je při platbě dobírkou informace o celkové ceně nákupu v EUR a ceně poštovného v EUR,
kterou klient obdrží v našem internetovém obchodě a následném emailu, jen orientační, a neodpovídá přesně částce,
kterou bude účtovat přepravce.
U platby předem je tedy výhodou přesná kalkulace nákupu a poštovného v EUR,
nevýhodou pak bankovní poplatky, které je nutné uhradit (režim platby OUR).
U platby na dobírku je výhodou přesná kalkulace nákupu a poštovného v CZK a neplacení bankovních poplatků,
nevýhodou pak pohyblivý kurz CZK vůči EUR, kterým dobírkovné přepočítá dopravce, a který se neshoduje s námi použitým kurzem.
Informování klientů o stavu objednávky
Sledování stavu vyřízení nákupů
Od dubna 2009 jsme spustili aplikaci umožňující klientům sledování stavu vyřizování nákupu.
V této souvislosti doporučujeme všem klientům registraci (není ovšem povinná).
Emailové potvrzení objednávky
Po každé objednávce vám na váš email systém zašle automatické potvrzení objednávky
(v případě platby dobírkou, na fakturu nebo při požadavku osobního odběru zboží),
popř. potvrzení objednávky s údaji pro bankovní převod (při platbě předem).
Email je nově povinnou položkou každého nákupu, dbejte, prosím, na jeho bezchybné uvedení.
Sledování stavu vyřízení nákupu, skladové statusy
V rámci výše zmíněného emailového potvrzení nákupu obdrží neregistrovaný klient automaticky vygenerované
přihlašovací jméno a heslo, které mu umožní sledování stavu vyřizování nákupu (registrovaní klienti si jméno a heslo
zvolili sami při registraci). Přihlášení se provádí na hlavní stránce (odkaz "Přihlásit se").
Přehled nákupů a stav jejich vyřízení naleznete v sekci Moje nákupy.
U jednotlivých položek nákupu jsou uvedeny skladové statuty, popř. i poznámka našeho obchodu,
resp. skladníka (např. týkající se přesnějšího termínu dodání neskladového zboží).
Přehled skladových statusů uvedených u jednotlivých položek:
- nová - objednávka položky je systémem přijata a čeká na zpracování
- určena k odeslání - položka byla skladem, přidělili jsme ji ke konkrétnímu nákupu a je připravena k odeslání
- objednaná u dodavatele - položka nebyla skladem a je objednaná u dodavatele.
Přibližný termín dodání je uveden v našem internetovém obchodě u každé položky.
Upřesnění termínu dodání (v případě delší, než standardní dodací lhůty) naleznete ve
sloupci "Poznámka obchodu" u jednotlivých položek.
- odeslaná - položka byla expedována (v případě, že všechny položky nákupu mají tento statut,
je nákup zcela odbaven).
Možnost částečného vyřízení nákupu
V případě, že alespoň jedna položka nákupu je připravena k odeslání, zobrazí se pod nákupem
tlačítko "Odeslat skladové položky co nejdříve". Pokud zakliknete tento požadavek,
odešleme vám všechny položky se statusem "určena k odeslání". POZOR! Dozasílka zbývajících položek
je vždy zpoplatněna částkou 75 korun včetně DPH, která částečně pokrývá další výdaje na poštovné a balné.
V případě platby dobírkou je tato částka inkasována při převzetí dozasílaného zboží, u platby předem
je nutné částku zaslat na náš bankovní účet (výzva k platbě je po odkliknutí požadavku odeslána na váš email,
číslo účtu a variabilní symbol jsou totožné s platbou za provedený nákup).
Potvrzení expedice objednávky
V den expedice vaší objednávky od nás obdržíte emailovou zprávu nebo sms zprávu na mobilní telefon o jejím odesláni.
V emailové zprávě je nově uveden také přehled odeslaných položek.